Beskyttelse af personoplysninger
I forbindelse med registrering og bestilling accepterer du, at vi kun gemmer og bruger dine oplysninger i vores forretning med det formål at udfylde og levere den service, du forventer af os. I henhold til PUL (persondataloven) har du ret til at modtage de oplysninger, vi har registreret om dig, og hvis du anser det for forkert eller irrelevant, kan du anmode om rettelse eller fjernelse fra vores kunderegister. I så fald skal du kontakte vores kundeservice (helst via e-mail info@agasclothng.com). Vi forsikrer dig også om, at vi ikke sælger eller overfører personlige oplysninger (se vores fortrolighedspolitik GDPR).
I 2018 erstattes PUL med GDPR, som er nye databeskyttelsesregler, der gælder i hele EU. Da vi ikke videregiver oplysninger til tredjeparter, betyder det ikke nogen direkte forskel for PUL, når det kommer til behandling af dine oplysninger eller vores forhold til dig som kunde.
En forskel er, at vi som virksomhed skal have udpeget en repræsentant til databeskyttelse. Hos os er administrerende direktør en databeskyttelsesofficer. Hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler dine oplysninger, kan du se vores fortrolighedspolitik GDPR eller kontakte os på info@agasstore.dk
Leveringstid
Normalt sender vi produktet inden for 5-10 dage efter modtagelse af ordren, hvis produktet er på lager. Vi forbeholder os ret til at foretage et endeligt salg.
Porto og gebyrer
Hvis du handler for mere end 1.000 DKK, sender vi din ordre gratis, ellers er prisen DKK 100 i forsendelse. Forsendelse af varer, der returneres til os, er altid købers ansvar med undtagelse af vores godkendte garantikrav.
Forsendelse – i udlandet
Vi sender pakker til udlandet, forsendelsesomkostninger er 120-150 DKK.
Garanti
Garanti i henhold til forbrugerkøbsloven. Garantien gælder fra købsdatoen og dækker produktions- og materialefejl. Slid og forbrugsvarer er ikke dækket af garantien. Yderligere gælder garantien ikke i tilfælde af skader forårsaget af en ulykke / uagtsomhed.
Hvis en defekt i produktet ikke betragtes som en garantifejl, kan kunden blive opkrævet reparations- eller inspektionsomkostninger. Kontant kvittering / faktura skal altid fremlægges ved påkald af en garanti / åbent køb.
Åbent køb gælder kun, hvis vi er enige om dette, og kvitteringen skal angive, hvad vi er aftalt om!
Følgende gælder som en betingelse:
a 🙂 produktet er helt ubrugt og fejlfrit,
b 🙂 Komplet originalemballage returneres i sin helhed og også helt ubeskadiget
c 🙂 kvittering / faktura er tilgængelig og kan præsenteres fra os. Kontant kvittering / faktura skal altid fremlægges ved påkald af en garanti / åbent køb.
Aldersgrænse for køb af postordrer
Aldersgrænsen for postordrer er 18 år. Hvis du er under 18 år, skal dine forældres underskrift kræves.
Fyrværkeri sælges kun i håndkøb.
Fejl
Vi forbeholder os ret til senere at rette priser, produkttekster og billeder, der er forkert offentliggjort på vores hjemmeside, brochurer osv.
Kvittering
Kvittering er et dokument med værdi og skal behandles i overensstemmelse hermed. Kvitteringen kræves for at kunne påberåbe sig en garanti og brug af et åbent køb.
Postordre returneres
Når du returnerer varer til refusion, skal vi altid angive din bank og dit kontonummer (inkl. Toldnummer) plus girokonto eller personlig konto. Dette er for at undgå dyre omkostninger for begge parter i forbindelse med betalingsmeddelelser. Vedhæft altid en kvittering / kvitteringskopi!
En forbruger har ret til at trække sig tilbage i henhold til fjernsalgsloven (2005: 59). Hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret, skal du efterlade eller sende os en meddelelse herom inden for 14 dage fra den dag, du modtog varerne eller en væsentlig del af dem. Produktet skal returneres eller returneres til os i en i alt væsentligt uændret tilstand. Du er ansvarlig for returforsendelsen, og vi vil inden 30 dage efter modtagelsen af varen tilbagebetale købsprisen.
Retur adresse:
Agas Trading Aktiebolag
Org nr.559249-8132
Rinkebysvängen 59.16374 Spånga-Sverige
Gratis fragt
Hvis en bestilt pakke ikke indløses, blokeres kunden, og en ny ordre kan først placeres, før returgebyret er betalt. Returgebyret er i øjeblikket 260. – som dækker vores omkostninger.
transportskader
Alle forsendelser er transportforsikrede. Hvis pakken er beskadiget under afhentning hos Posten Denmark, skal du klage direkte til posthuset. Ring til os, hvis du finder ud af, hvornår du kommer hjem.
Ved returnering fra kunden er kunden ansvarlig for den skade, der kan opstå under transporten.
Bestride
I tilfælde af uenighed har Agas Trading Aktiebolag en politik at følge den generelle klagenævns afgørelse.
Forkert levering
Skulle vi aflevere det forkerte nummer eller den forkerte vare, er vi ivrige efter, at du fortæller os hurtigst muligt, så vi kan rette fejlen. Ring eller send en e-mail.
Den nemmeste måde at gøre dette på er at sende en retur- / garantibevis med oplysninger om manglen og vedlægge forkert leverede varer i uskadet stand og i original emballage. Når en vare returneres til os, skal du som kunde betale for returforsendelsen, som vi derefter i nogle tilfælde (når vi har begået en fejl) kreditter. Udskiftningen leveres uden omkostninger for dig.
HVORDAN BEHANDLER VI PERSONLIGE OPLYSNINGER?
Når du handler fra en onlinebutik, vores eller en anden, efterlader du oplysninger om dig selv. Hvor du bor, hvilken e-mail-adresse du har, og hvad du handler efter. Nogle af vores kunder spekulerer på, hvad vi gør med informationen, og her beskriver vi lidt mere formelt, hvordan vi arbejder med information.
Grundlaget for alt, hvad vi gør, er at behandle vores kunder altid, som vi selv ønsker at blive behandlet. Dette gælder også information.
Resume af vores informationsstyring
Vi indsamler så lidt information som muligt. Vi har brug for at vide, hvor du bor, for at kunne sende varerne til dit hjem. Hvis du bestiller til dit job eller sommerplads, behøver vi ikke engang at vide, hvor du bor.
Hvis du vil bestille mod en faktura, skal vores partner Payson eller Paypal have dit personnummer. Først da kan du få dine varer sendt hjem mod faktura.
Når du betaler med kort, skal du angive dit kreditkortnummer. Det går via en sikker server, og Payson eller Paypal håndterer kortbetalinger via os.
Så skal vi selvfølgelig vide, hvilke produkter du bestiller, og vi har brug for din e-mail-adresse for at kunne kontakte dig med varsel, ændrede oplysninger osv.
Her er en mere detaljeret beskrivelse.
HVILKE SYSTEMER SLUTTER DIN OPGAVER?
Når du handler hos os, gennemgår ordren flere trin, så vi kan behandle og sende dine varer til dig.
WOOCOMMERCE
Vi bruger et system til vores onlinebutik kaldet Woocommerce. Det er en database, hvor vores produkter, vores sider med tekst og alt andet (inklusive denne side), du ser i onlinebutikken, er samlet. Når du bestiller på www.agasclothing.com, er vi nødt til at gemme nogle oplysninger i databaser, de servere, der er tilgængelige på www.one.com.
Din ordre ender derefter i en database på www.one.com, som vi og teknikere hos levonline har adgang til. Levonline gemmer oplysningerne for os, men behandler dem ikke på nogen måde uden vores tilladelse, og at vi anmoder om det. Dette kan f.eks. Være tilfældet, hvis en ordre af en eller anden grund ikke er gennemgået eller fordoblet. Så kan vi eller teknikere på one.com undersøge databasen og foretage fejlfinding.
Ordren indeholder oplysninger om, hvilke produkter du har købt hos os, hvordan du har betalt (men ingen oplysninger om kreditkort, personnumre eller lignende), adressen vi sender varerne til.
Det er fra vores e-mailserver på one.com, at du modtager en e-mail-underretning, at vi har modtaget din ordre, og når vi har sendt din ordre.
Vi skriver aldrig personlige oplysninger i meddelelsesfeltet, men kun det, der er relateret til ordren.
STRIPE, PAYPAL, KLARNA,
Når du ankommer til kassen, skal du betale for dine varer. Der kan du vælge mellem flere forskellige betalingsmetoder. Afhængigt af betalingsmetoden giver en ekstern betalingsformidler information om købet. Betalingstjenesteudbyderne har et system, hvor ordrenes indhold normalt ser sådan ud:
“Jakke… – 2 stk 900 i alt 1800 kr”
Hvis du har spørgsmål om, hvordan Stripe eller Paypal behandler dine oplysninger, bedes du kontakte din betalingstjenesteudbyder.
DIN KUNDEMail
Vi bruger e-mailserver til e-mail med kundeservice. Når du sender en e-mail til info@agasstore.dk, er det deres e-mail-tjeneste, vi bruger.
DATABESKYTTELSESAGER hos Agas Trading Aktiebolag?
Vores administrerende direktør er ansvarlig for databeskyttelse og er ansvarlig for at sikre, at alle medarbejdere er fortrolige med, hvordan vi behandler oplysninger. Hvis du vil have kontakt, e-mail: info@agasstore.dk
HVORDAN BRUGER VI DENNE INFORMATION?
Vi bruger oplysningerne til at behandle din ordre. Vi bruger din e-mail-adresse til at sende dig oplysninger. Hvis du ikke ønsker information fra os, kan du nemt annullere et yderligere informationsbrev via et link i informations-e-mailen og vil aldrig blive kontaktet af os igen.
HVORFOR SPARER VI INFORMATION?
Vi gemmer oplysninger af regnskabstekniske årsager. Vi skal være i stand til at præsentere et grundlag for skatteunddragelse.